1 Ocak 2012 Pazar

türkiye'deki maarif düzeni

Türkiye'deki maarif düzeni tek tip insan yetiştirmeye odaklı, genellemeler ile hayatını idâme ettiren sıradışı bir taksi sürücüsüdür. Şekil 1- a 'dan anlaşılacağı üzre ben de genelleme kurbanlarından biriyim. Bakın, nasıl da genelledim. Tarihini devrim ile baraber hiÇe sayan, endoktrinasyon omurgasında "ben" olan bir maariften, araştırmaya üşenen bir nesil peyda olmuştur. ( genelleme dedim ya) Bundan dolayı, hayatında birkaç felsefe kitabı okumakla felsefeci olan, Batılı düşünürlerin ve eğitimcilerinin sistematiğiyle insanların bazılarını kalıba sokmaya çalışan bir anlayıştan ve dine karşı mesafeli ve bağnaz olan bir sistem karşısında, yıllar yılı tornadan çıkan ve apolitize olan insanlar istenmiş ya da ben öyle sanıyorum. İşte genelleme n'apcan ?

bunun ilacı, hiçbir şey için geç olmadığının farkına varabilmektir. nokta.

 Üsküdür da güzel he. Kaçış planımı üsküdar üzerine yapıyorum. bu kaçış planı, benim kendimle olan hesaplaşmam. ( Bu paragraf bana özeldir. )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder